July 2021 Dacă mesajul nu se deschide, deschideți-l cu browser-ul.
 
 
 
  Hisense  
 
 
 
 
 
 
Încă o dată Hisense se clasează la nivel mondial în TOP 10 cele mai influente mărci din China
 
 
Hisense, unul dintre liderii pe piața mondială de consumabile electronice și electrocasnice, s-a clasat 5 ani la rând în TOP 10 cele mai influente mărci din China la nivel mondial. Pe 10 mai, Google și Kantar, liderul mondial în rândul companiilor de prelucrare date, au lansat cel de-al cincilea raport consecutiv, „Raportul BrandZ 2021 al celor top 50 cele mai promovate mărci din China”, care include 50 dintre cele mai renumite mărci din China la nivel mondial. Cea de-a cincea ediție jubiliară a acestui raport reprezintă un reper important pentru mărcile din China care au integrat cu succes procedurile de globalizare în modelul de afaceri. Încă o dată, compania multinațională Hisense s-a clasat în top 10 cele mai influente mărci din China pe piața mondială. De asemenea, compania s-a numărat printre cei din top 10 și în clasamentul „BrandZ Top 20 mărci vedetă din China (Piețe emergente)”, care a fost inclus în raport pentru prima dată acest an. Hisense s-a remarcat în fruntea ambelor clasamente în aria industriei de electrocasnice.

O familie mondială care unește mărci renumite la nivel internațional
Hisense a fost unul dintre pionierii din rândul celor mai promovate mărci din China la nivel mondial. Hisense Group unește diverse mărci, printre care și câteva care sunt renumite la nivel mondial, precum Hisense, Gorenje, Asko și Toshiba. În ultimii câțiva ani, compania și-a intensificat remarcabil prezența pe piața internațională, a construit o rețea solidă de distribuție, și a consolidat reputația mărcii la nivel mondial. Deși Fondul Internațional Monetar a raportat recent faptul că pandemia de COVID-19 a dus la un declin economic mondial de 3,5%, corporația Hisense este hotărâtă să-și pună în aplicare strategia de dezvoltare a afacerii. Scopul este același ca și până acum: să-și intensifice prezența la nivel mondial și să construiască în continuare o rețea solidă de mărci independente. Cu siguranță cei de la Hisense își respectă cuvântul când vine vorba de viziune, fiindcă intenția lor este să devină o companie centenară care îmbunătățește calitatea vieții clienților săi prin soluții și servicii inovatoare.  
 
 
 
 
 
   
 
 
Dezabonare
 
 
www.hisense.ro/