Prezent în aproape toate competițiile
fotbalistice mari din ultimii ani, Hisense anunță sponsorizarea și a
Campionatului European de Fotbal U21, competiție organizată de către România
și Georgia în perioada 21 iunie - 8 iulie 2023. În România, meciurile se vor
juca pe Cluj Arena, Giulești, stadionul “Dr. Constantin Rădulescu” și Ghencea,
acesta din urma gazduind toate meciurile selecționatei tricolore. Împreună
spre performanță.
Prin această sponsorizare, Hisense își demonstrează încă
o dată angajamentul față de lumea fotbalului și a sportului. Susținând cea mai
mare competiție europeana de tinere talente, Hisense își propune ăa încurajeze
performanța, să asigure un viitor în care speranțele devin certitudini.
Practic, Hisense are aceași filosofie ca și în cazul produselor sale: investește
permanent în viitor. Cu produsele sale premium și progresele tehnologice
continue, Hisense încearcă să-și extindă cultura corporativă și să obțină o
creștere a mărcii folosind limbajul sportului în conformitate cu valorile
mărcii sale.
Hisense înseamnă performanță și orice alăturare a
brandului față de o competiție sportivă se realizează cu dorința ca drumul lor
comun să fie drept inainte, spre podium.
Cel mai bun mod de a te bucura de toate
meciurile din Grupa B, grupa echipei naționale a României
România este în grupa B, alături de Spania, Ucraina și
Croatia. O grupă grea la prima vedere, dar oare gloria se poate obține usor?
Indiferent de scor, să ne bucurăm de spectacol, de entuziasm, de tinerete, să
aplaudăm pe cei curajoși și determinați.
Pentru a vă bucura de sport în cel mai bun mod posibil,
Hisense a încorporat tehnologii precum Motion Compensation (MEMC), Sports
Mode and Player Recognition, modul sport și recunoașterea jucătorilor în
modelele sale de televizoare pentru a îmbunătăți considerabil
experiența de vizionare pentru spectatori. De asemenea, frigiderele Hisensesunt pregătite pentru a răci băuturi răcoritoare și gustări la o viteză
incredibilă, datorită funcției Super Cool. Televizoare Hisense care te
fac să simți că ești asezat pe scaunul cu vizibilitatea cea mai bună din
stadion, cu o băutură rece la îndemana, iată o alternativă super atrăgătoare și
pentru pasionații de fotbal care nu pot fi prezenți fizic la meciuri.
Hisense
a dezvoltat produse cu tehnologie avansată și calitate la standarde de top,
Laser TV, televizoare cu tehnologie ULED, OLED sau QLED, etc., toate fiind
pregătite pentru a furniza telespectatorilor și fanilor fotbalului din întreaga
lume o experiență plăcută de vizionare a marilor competiții ale sportului rege.
Hisense
este angajată față de crearea unei experiențe totale de vizionare a meciurilor
pentru cele mai mari evenimente ale fotbalului internațional, dezvoltând
puterea sportului, conectând comunitatea globală în moduri noi și inovatoare și
ajutând fanii să-și exprime fericirea, bucuria și pasiunea personală.
Începe
Euro U21, să participam împreună, să ne bucurăm împreună.
Împreună
spre performanță.
------------------------------------- Despre
Hisense Europe
Compania
multinațională chineză Hisense este unul dintre producătorii de top din lume de
electronice și electrocasnice pentru consumatori. Compania a avut o dezvoltare
rapidă în ultimii 50 de ani. O fabrică mică de radio din orașul chinez Qingdao
s-a transformat într-o corporație globală cu prezență în 160 de țări și regiuni
de pe glob. Aceasta angajează 90.000 de persoane în toată lumea. Grupul Hisense
acoperă diferite divizii din industrie și grupuri de produse, de la electronice
pentru consumatori, electrocasnice, sisteme IT inteligente, până la imobiliare.
Compania Hisense se axează pe cele mai noi tendințe din tehnologie pentru a
dezvolta soluții inovatoare și prietenoase cu clientul care pot crește
semnificativ calitatea vieții. Își bazează activitățile pe o rețea de
distribuție puternică pe glob, în special în Europa. Hisense Europe are 27 de
unități comerciale, trei centre de producție puternice și patru centre de
Cercetare și Dezvoltare în toată Europa. Compania unește diferite mărci specializate
pentru diferite segmente de clienți. Printre acestea, patru sunt recunoscute
global: Hisense, Gorenje, Asko și Toshiba. Fiecare marcă adresează un tip
diferit de consumatori și propune soluții inovatoare pentru o viață
confortabilă într-o locuință modernă. Venitul din vânzări al Hisense Europe se
menține într-o dezvoltare stabilă în ultimii ani, iar Grupul tinde să devină
unul dintre producătorii de top europeni de electrocasnice și electronice
pentru consumatori. Viziunea companiei este să devină o companie fiabilă, veche
de secole care livrează soluții inteligente, cu scopul de a îmbunătăți
calitatea vieții și bunăstarea consumatorilor săi.
|