BERLIN, GERMANIA, 1 septembrie 2023 – Corporația globală de tehnologie
Hisense a anunțat că preia calitatea de sponsor global al UEFA EURO 2024™, ca
urmare a sponsorizărilor anterioare din 2016 și 2020 și a sponsorizării de
succes a Cupei Mondiale FIFA 2022™. De asemenea, Hisense va obține drepturile
de sponsorizare pentru meciurile de calificare la Campionatul European UEFA din
2023-2024 și 2025-2026, pentru finala UEFA Nations League din 2025, UEFA U21
EURO 2025, Finalissima 2024 și UEFA Futsal 2026, ca parte a acordului.
Guy-Laurent Epstein, UEFA Marketing
Director, a salutat extinderea parteneriatului cu Hisense și a afirmat: „Sunt
deosebit de încântat că Hisense își reînnoiește angajamentul față de fotbalul
european, în calitate de partener oficial al UEFA EURO 2024™, care va fi al
treilea EURO consecutiv împreună. Tehnologiile lor continuă să contribuie la a
face fotbalul mai accesibil și mai plăcut pentru fanii din întreaga lume."
Marketingul sportiv continuă să fie un
element cheie în creșterea globală a Hisense și în construirea unei
recunoașteri a mărcii în întreaga lume. Hisense a înregistrat aproape o dublare
a notorietății mărcii, în străinătate, în ultimii cinci ani, iar sponsorizările
și asocierea cu turneele au contribuit, în mod semnificativ, la o creștere de
25 de puncte procentuale, numai în ceea ce privește notorietatea mărcii în
străinătate.
În legătură cu anunțul viitoarei
sponsorizări pentru UEFA EURO 2024™, în cadrul debutului IFA 2023, Fisher Yu,
Președintele Hisense Group, a declarat: „Hisense reușește să se conecteze cu
consumatorii din întreaga lume prin sponsorizările sportive, aceasta fiind o
modalitate excelentă de a crea încredere în brandul nostru. Pentru a continua
consolidarea brandului, la nivel global, Hisense va oferi fanilor din întreaga
lume o experiență unică de vizionare a UEFA EURO 2024™!"
Hisense și UEFA au ambiții similare
atunci când vine vorba de sustenabilitate și de o abordare ecologică. De la
televizorul cu laser, proiectat pentru economisirea energiei, la inițiativele
globale de protecție a mediului, Hisense se dedică să investească în inovație
și să ofere consumatorilor produse mai ecologice pentru scenarii de viață
sănătoase.
De-a lungul anilor, Hisense a căutat,
în permanență, să stabilească legături profunde cu consumatorii din întreaga
lume, indiferent unde locuiesc sau ce limbă vorbesc, pentru a înțelege și a
răspunde mai bine nevoilor individuale ale utilizatorilor, îmbunătățind
calitatea și experiența vieții de zi cu zi.
|