Noutăți

1
Vineri, 15. Aprilie 2022

Hisense ajunge în casele jucătorilor Paris Saint-German prezentându-și cel de-al doilea an de parteneriat cu acest club de fotbal

Hisense ajunge în casele jucătorilor Paris Saint-German  prezentându-și cel de-al doilea an de parteneriat cu acest club de fotbal

Hisense, o marcă de top globală de electrocasnice și electronice pentru consumatori și Paris Saint-Germain sărbătoresc cel de-al doilea an de parteneriat și își combină forțele pentru a lansa, astăzi, cea de-a doua reclamă.

Privind înapoi în 2021, Hisense a lansat o reclamă impresionantă cu vedete ale fotbalului, precum Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera și Presnel Kimpembe, pentru a evidenția calitatea excelentă a Hisense. Prima reclamă a avut parte de foarte multă atenție și a fost lăudată atât online, cât și offline.

Astăzi, Hisense a lansat cea de-a doua reclamă în colaborare cu Paris Saint-Germain. Ángel Di María și Presnel Kimpembe își fac apariția din nou în reclamă, în timp ce Leo Messi, Marquinhos, și Idrissa Gueye s-au alăturat echipei în prima lor reclamă pentru Hisense. Reclama prezintă o varietate de electrocasnice Hisense într-un mediu domestic confortabil și evidențiază tehnologia superioară a produselor Hisense prin oglinda vieții zilnice a unui fotbalist. Parteneriatul continuu și nivelul înalt de implicare a fiecărui jucător reflectă sprijinul și recunoașterea Hisense din partea Paris Saint-Germain și semnifică faptul că marca Hisense este îndelung apreciată și susținută în toată lumea.

https://www.youtube.com/watch?v=as5GS3zuP04

Hisense devine „Partenerul perfect” prin intermediul unei tehnologii extraordinare și al produselor de înaltă calitate

Tema acestei reclame este Parteneri perfecți, indicând parteneriatul excelent al Hisense și Paris Saint-Germain de-a lungul acestor ani; de asemenea, semnifică faptul că Hisense se așteaptă să devină un Partener perfect în viața fanilor fotbalului și a consumatorilor, datorită produselor și tehnologiei sale superbe. Reclama prezintă cinci vedete din echipa Paris Saint-Germain care locuiesc în aceeași clădire, surprinzând interacțiunile din viața zilnică a vedetelor, în timp ce folosesc produsele Hisense.

De-a lungul anilor, Hisense a continuat să-și aprofundeze tehnologia privind ecranele prin inovații tehnologice, pentru a livra calitatea absolută a televizoarelor pentru consumatori. În această reclamă, unul dintre jucătorii prezentați folosește televizorul Hisense și tehnologia Mod sportiv, o funcție extraordinară ce îmbunătățește eleganța sporturilor în timpul vizionării meciurilor rapide, care i-a oferit o experiență de top și imersivă de vizionare.

În mod constant, Hisense are ca scop livrarea unei experiențe de vizionare mai imersivă și realistă a meciurilor pentru fanii fotbalului și consumatori prin intermediul tehnologiei extraordinare și calității absolute a televizoarelor; beneficiind de tehnologie și calitate excelentă, televizoarele Hisense Mid-to-High end (A7/U6/U7/U8) sunt foarte apreciate de multe mijloace media și consumatori. Astfel, în 2021, venitul din vânzările globale de televizoare mid-to-high end de peste 99% YoY a reflectat pe deplin înalta reputație și recunoașterea televizoarelor Hisense în lume.

Între timp, în calitate de partener pe termen lung al Paris Saint-Germain, Hisense a obținut sprijinul consumatorilor globali prin intermediul sponsorizării evenimentului sportiv și produselor tehnologice extraordinare, atât în ceea ce privește produsul, cât și reputația mărcii. În urma parteneriatului său cu Paris Saint-Germain și a mai multor evenimente sportive internaționale de top în 2021, Hisense și-a crescut cu 43% venitul din vânzări internaționale, iar conștientizarea mărcii internaționale a crescut cu 5pps.

În viitor, Hisense va continua să-și aprofundeze marketingul privind sporturile pentru a construi conexiuni puternice cu consumatorii; de asemenea, va furniza tehnologie și produse uimitoare pentru a deveni o marcă recunoscută și de încredere pe întreg globul.