Hisense, o
marcă de top globală de electrocasnice și electronice pentru consumatori și
Paris Saint-Germain sărbătoresc cel de-al doilea an de parteneriat și își
combină forțele pentru a lansa, astăzi, cea de-a doua reclamă.
Privind
înapoi în 2021, Hisense a lansat o reclamă impresionantă cu vedete ale
fotbalului, precum Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera și
Presnel Kimpembe, pentru a evidenția calitatea excelentă a Hisense. Prima
reclamă a avut parte de foarte multă atenție și a fost lăudată atât online, cât
și offline.
Astăzi,
Hisense a lansat cea de-a doua reclamă în colaborare cu Paris Saint-Germain.
Ángel Di María și Presnel Kimpembe își fac apariția din nou în reclamă, în timp
ce Leo Messi, Marquinhos, și Idrissa Gueye s-au alăturat echipei în prima lor
reclamă pentru Hisense. Reclama prezintă o varietate de electrocasnice Hisense
într-un mediu domestic confortabil și evidențiază tehnologia superioară a
produselor Hisense prin oglinda vieții zilnice a unui fotbalist. Parteneriatul
continuu și nivelul înalt de implicare a fiecărui jucător reflectă sprijinul și
recunoașterea Hisense din partea Paris Saint-Germain și semnifică faptul că
marca Hisense este îndelung apreciată și susținută în toată lumea.
https://www.youtube.com/watch?v=as5GS3zuP04
Hisense devine „Partenerul perfect” prin
intermediul unei tehnologii extraordinare și al produselor de înaltă calitate
Tema acestei
reclame este Parteneri perfecți, indicând parteneriatul excelent al Hisense și
Paris Saint-Germain de-a lungul acestor ani; de asemenea, semnifică faptul că
Hisense se așteaptă să devină un Partener perfect în viața fanilor fotbalului
și a consumatorilor, datorită produselor și tehnologiei sale superbe. Reclama
prezintă cinci vedete din echipa Paris Saint-Germain care locuiesc în aceeași
clădire, surprinzând interacțiunile din viața zilnică a vedetelor, în timp ce
folosesc produsele Hisense.
De-a lungul
anilor, Hisense a continuat să-și aprofundeze tehnologia privind ecranele prin
inovații tehnologice, pentru a livra calitatea absolută a televizoarelor pentru
consumatori. În această reclamă, unul dintre jucătorii prezentați folosește
televizorul Hisense și tehnologia Mod sportiv, o funcție extraordinară ce
îmbunătățește eleganța sporturilor în timpul vizionării meciurilor rapide, care
i-a oferit o experiență de top și imersivă de vizionare.
În mod
constant, Hisense are ca scop livrarea unei experiențe de vizionare mai
imersivă și realistă a meciurilor pentru fanii fotbalului și consumatori prin
intermediul tehnologiei extraordinare și calității absolute a televizoarelor;
beneficiind de tehnologie și calitate excelentă, televizoarele Hisense
Mid-to-High end (A7/U6/U7/U8) sunt foarte apreciate de multe mijloace media și
consumatori. Astfel, în 2021, venitul din vânzările globale de televizoare
mid-to-high end de peste 99% YoY a reflectat pe deplin înalta reputație și
recunoașterea televizoarelor Hisense în lume.
Între timp,
în calitate de partener pe termen lung al Paris Saint-Germain, Hisense a
obținut sprijinul consumatorilor globali prin intermediul sponsorizării
evenimentului sportiv și produselor tehnologice extraordinare, atât în ceea ce
privește produsul, cât și reputația mărcii. În urma parteneriatului său cu
Paris Saint-Germain și a mai multor evenimente sportive internaționale de top
în 2021, Hisense și-a crescut cu 43% venitul din vânzări internaționale, iar
conștientizarea mărcii internaționale a crescut cu 5pps.
În viitor,
Hisense va continua să-și aprofundeze marketingul privind sporturile pentru a
construi conexiuni puternice cu consumatorii; de asemenea, va furniza
tehnologie și produse uimitoare pentru a deveni o marcă recunoscută și de
încredere pe întreg globul.