- FIFA World Cup Daily prezentată de Hisense va fi difuzată în fiecare zi a FIFA Fan Festival din Doha
- Caroline Moraes, Michael ‘Timbsy’ Timbs și Rachel Stringer vor fi gazdele emisiunii
- Vedete, creatori, influenceri și legende vor participa la emisiune, care va combina analiza globală cu reportajele locale din partea a 32 de creatori din fiecare națiune jucătoare
FIFA+ este
mândră să anunțe lansarea FIFA World Cup Daily prezentată de Hisense,
produsă în fiecare zi a FIFA Fan Festival™ din Parcul Al Bidda din Doha,
aducând împreună vedete, creatori, influenceri și legende pentru a recapitula
meciurile zilei.
Pentru a
sărbători atracția globală a Cupei Mondiale FIFA, emisiunea va folosi o
abordare globală și locală inovatoare pentru un program TV, suplimentând
meciurile și reportajele cu conținut original din partea a 32 de creatori, câte
unul din fiecare țară competitoare.
Emisiunea
va fi coordonată de o echipă de crainici cu experiență condusă de Caroline De
Moraes (Eurosport și BBC), Michael ‘Timbsy’ Timbs (COPA90) și Rachel Stringer,
fosta prezentatoare a Seriei EA Sports FIFA Global.
Fiecare
episod va avea o durată de 25 de minute, iar emisiunea se va folosi și de
arhiva extensivă a FIFA+, evidențiind câteva dintre cele mai extraordinare și
de neuitat momente din fostele turnee; prezintă provocări în direct în studio
și pre-înregistrate care vor captiva chiar și privitorii de fotbal spontani; și
va oferi telespectatorilor o vedere din interiorul Parcului FIFA Fan Park™ Al
Bidda din Doha.
Directorul
de strategie al FIFA, Digital și FIFA+, Charlotte Burra declarat: „FIFA+ este despre crearea de noi experiențe pentru fani, iar
FIFA World Cup Daily prezentată de Hisense cu siguranță va oferi fix ce
trebuie. Fiind difuzată direct de la FIFA Fan Festival din Doha și prin
combinarea de conținut local cu analiză globală, aceasta va crea o viziune
completă a turneului pentru fani, în același timp captivând și oferind
divertisment pentru oricine privește de acasă. Este o schimbare de pas
extraordinară, deoarece ne implicăm afiliații comerciali privind conținutul
original.”
Emisiunea
este prezentată de Hisense, Sponsor Oficial al FIFA World Cup Qatar 2022™și continuă relația pe termen lung a mărcii cu FIFA.
„În
cadrul Hisense suntem super fani ai fotbalului și știm că fanii fotbalului nu
se pot sătura de Cupa Mondială FIFA, de aceea suntem încântați să aducem
consumatorilor noștri cel mai bun, cel mai cuprinzător și cel mai ușor acces la
programele Cupei Mondiale FIFA.
Fanii
fotbalului doresc conținut unic pentru ei, pentru țările lor, pentru echipele
lor, pentru cultura lor. Participarea creatorilor din toată lumea ne ajută să
surprindem aceste momente magice și ajută Hisense să livreze telespectatorilor
cea mai spectaculoasă experiență a Cupei Mondiale FIFA.” a spus Alex Zhu, Vicepreședinte al Grupului Hisense și
Președinte al Hisense International
La începutul acestui an, compania Hisense a anunțat că
este sponsorul oficial al FIFA World Cup Qatar 2022™ și și-a promovat gama completă, premiată și
inovatoare de televizoare și electrocasnice inteligente.